Antrenamentul Acasa

<b>Exercitii de miscare fizica pe grupuri musculare, descrieri de executie, serii, repetari, greseli de evitat, intensitate, concentrare mentala, situatii adaptate la spatiul disponibil, variante adaptate sportului acasa</b>.

Introducere

SportAcasa este un site care a fost creat ca o oportunitate, ca o solutie alternativa pentru toti cei care au decis sa practice miscarea fizica planificata pentru a-si mentine corpul intr-o forma fizica buna, o stare de sanatate corespunzatoare si un psihic puternic.

Antrenament Pentru Dorsali

Muschii spatelui - partea superioara- constituie o adevarata problema pentru multi dintre cei care au ales sa faca sport la oricare nivel de pregatire. Problema este ca spatele reprezinta o parte a corpului compusa din mai multe subgrupe musculare, ceea ce implica exercitii diferite pentru dezvoltarea fiecareia in parte.

Abdomenul Plat

  Cea mai mare parte dintre oameni gandesc la a avea un abdomen plat prin efectuarea de mii si mii de genuflexiuni. Adevarul este ca acesta este doar o parte din ecuatie. Ca sa ai un abdomen plat necesita timp, antrenament sustinut , intens, exercitii cardio si desigur mancand sanatos si planificat.
Marea cheie a tuturor acestora o reprezinta dieta. Sa fiu clar :"DIETA" nu trebuie luata sub conceptul de interzicere a anumitor alimente sau o obligatie in nici un sens !!!

Nici Un Antrenament Fara Incalzire [ Am Zis ]

Acest articol il scriu pentru acea categorie de persoane care incep sa faca miscare si exercitii fizice cu vise mari, dar curand deceptionati renunta dupa o scurta bucata de timp vazand ca nu obtin rezultatele dorite sau pur si simplu ca se accidenteaza, doar pentru ca AU NEGLIJAT INCALZIREA . Se poate spune aici in mod direct ca au abordat gresit tactica de a se antrena si fundamental - a considera incalzirea ca o mare plictiseala si pierdere de timp.

Fa-ti Exercitiile In Mod Placut

Nimic nu este mai placut sa iesi la o plimbare [un ritm de mers grabit] dimineata cu gandul ca vei merge si la sala sa faci niste exercitii cu greutati sau sa folosesti banda rulanta de acasa. Dupa o zi de munca, sala devine un loc la care nici nu vrei sa te gandesti macar. Cateodata chiar gandul de a face cateva exercitii acasa cu propriul Tau echipament poate fi mai putin decat dezirabil.

Cheia Antrenamentului Acasa

Cum sa obtii cel mai eficient "negativ caloric"pentru scaderea in greutate ? In loc sa gandesti sa arzi cat mai multe grasimi si foarte repede, trebuie sa incepi sa arzi [consumi] cat mai multe calorii... Mai precis trebuie sa creezi un mai mare deficit de calorii decat o faceai pana acum. Cand arzi mai mult decat consumi obtii ceea ce se numeste "deficit caloric" sau "negativ caloric" De aici si ecuatia simpla : Negativ caloric = pierdere in greutate Pozitiv caloric = luare in greutate Neutrul caloric = mentinerea greutatii Pentru a mentine ecuatia "Negativ caloric" :

Rutina Antrenamentului Acasa -

Daca vrei sa ai un nivel ridicat de rezultate trebuie sa dormi destul ! Daca nu vei respecta corpul tau oferindu-i un minim de 7 ore de somn [ 8 ore ar fi ideal] atunci corpul Tau nu se va reinoi si nu isi va umple rezervorul personal de energie.Trebuie sa stii ca : atunci cand esti obosit este imposibil sa ai un antrenament foarte bun.

Stretching - In Antrenamentul Acasa - [Importanta si Beneficii]

Ce este "stretching"-ul? Este un simplu act de extindere a intregului corp sau o parte a acestuia. Aceasta activitate implica intinderea si flexarea structurii membrelor. Cum se face Stretching? Este relativ simplu si poate fi efectuat de orice persoana, indiferent de varsta sau sex. Miscarile se fac prin tragere sau extensie a mebmrelor in sens contrar miscarii de contractie.

Exercitiile Fizice Acasa - Cu Ce Sa Incep ?

Bun ! Ai hotarat ca sa incepi de astazi sa faci miscare fizica, dar nu stii cu ce sa incepi ... Fiecare dintre noi ajungem la un moment cand decidem ceva cu toata convingerea si forta de actiune.

Mersul sau Alergarea pe Banda - Ideal pentru Slabire

Majoritatea oamenilor sunt pe deplin constienti de faptul ca un antrenament de rezistenta [cunoscut sub denumirea de aerobic sau cardio] ofera mai multe beneficii printre care: intarirea muschilor, stimularea rezistentei la efort prelungit, imbunatatirea echilibrului, precum si flexibilitatea. Ceea ce este mai putin cunoscut este faptul ca banda mobila ajuta foatre mult la arederea grasimilor.

Pagine

Subscribe to RSS - Antrenamentul Acasa