Cultura Miscarii Fizice

<b>Articole, informatii, opinii, descrieri, utilitate, contributie la starea de sanatate prin introducerea in stilul de viata a miscarii fizice acasa si inbunatatirea mentalului in echilibrul personal.</b>

Sugestii Pentru Sport Si Pentru Viata

1] Trezeste-te dimineata [ sau nu dormi mai mult de 7-8 ore ]
     Lenevia si amanarea reprezinta cea mai grozava cale de a-ti comsuma  inutil viata.
Este O.K. sa dormi un pic mai mult cateodata, dar nu face din asta un obicei de a-ti pierde viata in pat.
Ridica-ti fundul si actioneaza intr-un fel !

Cele 7 Motive De A-ti Face Exercitiile

Trebuie Sa Fii Mereu Motivat In Tot Ceea Ce Faci !

Multi dintre noi trebuie sa urmeze un program de exercitii fizice zilnic pentru a avea o sanatate corespunzatoare.
Iata , mai jos, 7 motive pentru care ar trebui sa incepi chiar astazi :

Sportul Acasa - Reguli Fundamentale Pentru Orice Practicant

A practica exercitii fizice, cat se poate de des, in functie de timpul ce il rezervi pentru aceasta activitate trebuie sa insemne placere, vointa, perseverenta, motivatie si convingerea Ta de faptul ca a face sport in general este necesar pentru corp, sanatate, viguare si energie . Dar practicarea sportului implica mai intai de toate o anumita disciplina si organizare personala, deci impunerea si respectarea unor reguli fundamentale : 1. Lucreaza mai multe grupuri de muschi deodata

Adevarul Despre Arderea Grasimilor

Practicarea de exercitii fizice acasa, in aer liber sau intr-o sala de sport reprezinta decizia Ta de a reduce grasimile deja depozitate, de a avea un corp bine proportionat fizic si o efectiva doza de energie care remarca imediat o buna dispozitie. In general oamenii urmeaza activitati cardiovasculare pentru a evita cresterile in greutate atunci cand este vorba de a arde straturile excesive de grasimi acumulate.

Somn si Repaus

Toate partile corpului uman lucreaza impreuna,dar fiecare parte este speciala in a face o anume functiune. Stomacul trebuie sa aiba un timp de odihna intre mese.Celelalte parti ale corpului cer si ele repaus de asemenea.Acestea isi obtin odihna cand noi dormim.Nu trebuie sa neglijam sau sa privam a da destul repaus,pentru ca vor fi date semnale de alarma si vom avea probleme.

Sanatatea si Conditia Fizica [Partea-3-]

Oamenii in general se hotarasc greu atunci cand este vorba despre miscare fizica,din simpla opinie ca asociaza prea multa suferinta unui asemenea act.Aici se mai poate adauga scuza ca nu au destul timp ca sa mai faca si exercitii fizice. Din momentul cand te-ai straduit sa incepi a exersa vei descoperi 2 lucruri extrem de placute: -1-Vei indragi aceste exercitii,pentru ca vei simti placere si nu suferinta. -2-Vei simti ca te afli la un nivel ridicat de vitalitate fizica cum nu ai mai cunoscut.

Sanatatea si Conditia Fizica [Partea-2-]

Unii, din dorinta de a indeparta TOATE grasimile din dieta personala,crezand ca astfel vor slabi, pun organismul intr-o stare de alerta si ca masura de protectie incepe sa acumuleze si mai intens grasimile. Sa fie clar!!!! Organismul, atunci cand depisteaza o lipsa,incepe sa balanseze lipsa cu mai mult decat iar fi trebuit,pur si simplu din ingrijorarea ca se va mai intampla din nou si atunci,avand o"rezerva" va folosi de acolo pentru a realiza echilibrul intern.

Sanatatea si Conditia Fizica [Partea-1-]

Ceea ce va deveni corpul Tau,depinde de felul in care iti conditionezi metabolismul si muschii pentru a obtine nivelul de energie si de conditie fizica dorite.Daca stii sa iti conditionezi atat mintea,cat si corpul,poti obtine rezultate cu mult peste ce si-ar putea imagina cineva ca ar fi posibil. Sanatate si conditie fizica nu sunt unul si acelasi lucru! Esecul celor mai multi consta in faptul ca nu reusesc sa distinga intre conditie fizica si sanatate, ceea ce duce la o frustrare, pentru ca desi fac mult sport, tot au intre 5 si 10 kilograme in plus de care nu pot scapa cu nici un pret.

Miscare si Frumusete

Sanatate inseamna o stare de echilibru intre trup-minte-spirit. O forma optima ofera persoanei practicante de miscare fizica o imagine de frumusete exterioara, dar si interioara echilibrul mental concretizat in convingerile Tale ca faci bine ceea ce faci, ca Tu detii controlul, ca totul este spre binele si succesul Tau.

Reguli Pentru Masa Musculara

Reguli de Aur pentru Masa Musculara pe intelesul tuturor prezentat de sportacasa.ro 1. Proteine, proteine si iar proteine Pentru a stimula anabolismul proteic si a preveni distrugerea tesutului muscular, furnizati corpului suficiente proteine. Fara acestea nu exista crestere musculara. Treceti de la obisnuitul "2 g/ kg corp" la 3g/ kg corp. Aceasta marire a consumului de proteine se face insa treptat, nu de la o zi la alta. 2. Dati muschilor vostri carbohidrati de calitate

Pagine

Subscribe to RSS - Cultura Miscarii Fizice