Blogul lui manole

Nici Un Antrenament Fara Incalzire [ Am Zis ]

Acest articol il scriu pentru acea categorie de persoane care incep sa faca miscare si exercitii fizice cu vise mari, dar curand deceptionati renunta dupa o scurta bucata de timp vazand ca nu obtin rezultatele dorite sau pur si simplu ca se accidenteaza, doar pentru ca AU NEGLIJAT INCALZIREA . Se poate spune aici in mod direct ca au abordat gresit tactica de a se antrena si fundamental - a considera incalzirea ca o mare plictiseala si pierdere de timp.

Fa-ti Exercitiile In Mod Placut

Nimic nu este mai placut sa iesi la o plimbare [un ritm de mers grabit] dimineata cu gandul ca vei merge si la sala sa faci niste exercitii cu greutati sau sa folosesti banda rulanta de acasa. Dupa o zi de munca, sala devine un loc la care nici nu vrei sa te gandesti macar. Cateodata chiar gandul de a face cateva exercitii acasa cu propriul Tau echipament poate fi mai putin decat dezirabil.

Cheia Antrenamentului Acasa

Cum sa obtii cel mai eficient "negativ caloric"pentru scaderea in greutate ? In loc sa gandesti sa arzi cat mai multe grasimi si foarte repede, trebuie sa incepi sa arzi [consumi] cat mai multe calorii... Mai precis trebuie sa creezi un mai mare deficit de calorii decat o faceai pana acum. Cand arzi mai mult decat consumi obtii ceea ce se numeste "deficit caloric" sau "negativ caloric" De aici si ecuatia simpla : Negativ caloric = pierdere in greutate Pozitiv caloric = luare in greutate Neutrul caloric = mentinerea greutatii Pentru a mentine ecuatia "Negativ caloric" :

Rutina Antrenamentului Acasa -

Daca vrei sa ai un nivel ridicat de rezultate trebuie sa dormi destul ! Daca nu vei respecta corpul tau oferindu-i un minim de 7 ore de somn [ 8 ore ar fi ideal] atunci corpul Tau nu se va reinoi si nu isi va umple rezervorul personal de energie.Trebuie sa stii ca : atunci cand esti obosit este imposibil sa ai un antrenament foarte bun.

Ce Inseamna O Dieta Buna ?

In lume s-au tiparit ghiduri pentru o dieta sanatoasa pentru ca oamenii sa inceapa sa manince sanatos. Aproximativ 10 la suta dintre adulti nu maninca micul dejun si deci nu consuma o cantitate nutritiva destul de mare. De aceea oamenii care mananca la micul dejun au rezultate mai bune. Ce inseamna o dieta buna În general ar trebui sa consumam mincaruri cu foarte putina sare, mincaruri bogate in elemente nutritive, multa piine si cereale (dar mai ales integrale), legume si fructe, cantitati moderate de zaharuri.
Pregatire: 

Exercitiile Fizice Si Consumul De Alcool !

Posibil ca vineri dupa-amiaza, dupa ce ai terminat lucrul, te gandesti ca ar fi bine sa iesi cu niste prieteni sa savurati cateva bauturi si sa va relaxati. Chiar daca crezi ca merita sa iesi cu prietenii si sa beti ceva, exista unele lucruri pe care cu siguranta ar trebui sa le pastrezi in minte. Vei spune ca abia maine va fi o zi de facut exercitiile fizice, care fac parte din planul tau regulat de miscare fizica si ca doar cateva bauturi alcoolice nu iti vor face mare rau. Inainte sa mergi la barul ales pentru a bea alcool mai gandeste-te inca odata la alegerea facuta.
Pregatire: 

Stretching - In Antrenamentul Acasa - [Importanta si Beneficii]

Ce este "stretching"-ul? Este un simplu act de extindere a intregului corp sau o parte a acestuia. Aceasta activitate implica intinderea si flexarea structurii membrelor. Cum se face Stretching? Este relativ simplu si poate fi efectuat de orice persoana, indiferent de varsta sau sex. Miscarile se fac prin tragere sau extensie a mebmrelor in sens contrar miscarii de contractie.

Exercitiile Fizice Acasa - Cu Ce Sa Incep ?

Bun ! Ai hotarat ca sa incepi de astazi sa faci miscare fizica, dar nu stii cu ce sa incepi ... Fiecare dintre noi ajungem la un moment cand decidem ceva cu toata convingerea si forta de actiune.

Sportul Acasa - Reguli Fundamentale Pentru Orice Practicant

A practica exercitii fizice, cat se poate de des, in functie de timpul ce il rezervi pentru aceasta activitate trebuie sa insemne placere, vointa, perseverenta, motivatie si convingerea Ta de faptul ca a face sport in general este necesar pentru corp, sanatate, viguare si energie . Dar practicarea sportului implica mai intai de toate o anumita disciplina si organizare personala, deci impunerea si respectarea unor reguli fundamentale : 1. Lucreaza mai multe grupuri de muschi deodata

Mersul sau Alergarea pe Banda - Ideal pentru Slabire

Majoritatea oamenilor sunt pe deplin constienti de faptul ca un antrenament de rezistenta [cunoscut sub denumirea de aerobic sau cardio] ofera mai multe beneficii printre care: intarirea muschilor, stimularea rezistentei la efort prelungit, imbunatatirea echilibrului, precum si flexibilitatea. Ceea ce este mai putin cunoscut este faptul ca banda mobila ajuta foatre mult la arederea grasimilor.

Pagini

Subscribe to RSS - Blogul lui manole