Antrenamentul Acasa

<b>Exercitii de miscare fizica pe grupuri musculare, descrieri de executie, serii, repetari, greseli de evitat, intensitate, concentrare mentala, situatii adaptate la spatiul disponibil, variante adaptate sportului acasa</b>.

Incalzirea Inainte de Toate

Daca ar fi sa facem o analogie a "incalzirii" vom observa ca in multe aspecte ale vietii noastre este necesara o "incalzire" pentru ca totul sa se desfasoare optim si in conditii excelente. Nu am sa fac acum o insiruire de exemple ci am sa punctez acest fapt pentru organismul nostru care are de asemenea nevoie de o incalzire pentru a efectua o serie de exercitii fizice care cer efort intens si de durata.

Primele Exercitii de Abdomen

Abdomenul este nota care se da pentrul aspectul general al fizicului Tau. In general cand privesti pe cineva sa il categorisesti cat de "in forma" este privesti zona abdominala. Asadar vei incepe cu exercitii de abdomen intr-un loc pe care-l alegi undeva in locuinta ta. Nu este nevoie decat de un covoras de cauciuc moale sau covor normal, iar daca bugetul si spatiul iti permite poti avea o bancuta de abdomen de la magazinul de articole sportive si o pereche de gantere strict necesare si pentru multe alte exercitii.

Exercitii Moderate de Fitness

Exercitiile Moderate de Fitness Stiai ca exersand miscarea fizica in mod adecvat posibilitatilor tale numai 30-40 de minute pe zi te vei simti mult mai bine fizic si mental? A fost demonstrat prin exercitii fizice zilnice cresterea apetitului si imbunatatirea stilului personal in rezolvarea problemelor. Descoperi apoi ca seara la culcare adormi mult mai usor. Care sunt beneficiile unor exercitii regulate? Ei bine promoveaza auto-disciplina si are un impact pozitiv la felul cum percepi viata.

Miscarea dupa Varsta de 30 de Ani

Miscarea fizica dupa varsta de 30 de ani Pentru a ne pastra o forma fizica cat mai buna, si fiind ajunsi la varsta maturitatii va trebui sa ne antrenam prin practicarea unor exercitii de medie intensitate, daca nu zilnic, macar de 3-4 ori pe saptamina cel putin 40 de minute. Avem responsabilitati, familie, serviciu, nemaiputand sa acordam prioritate efortului fizic la fel ca in adolscenta. Ne simtim bine in continuare dupa ce am terminat exercitiile, ne place senzatia de forta si de tonus din timpul efortului.

Pagini

Subscribe to RSS - Antrenamentul Acasa