Beneficiile Apei in Arderea Grasimilor

Un aspect simplu in arderea grasimilor dar trecut cu vederea este cantitatea de apa consumata pe durata unei zile. Corpul Tau este aproximativ 60% apa si ca urmare trebuie sa te asiguri ca acest necesar de apa sa fie furnizat in mod corespunzator. Ce are de a face apa cu arderea grasimilor? Ei bine,apa este implicata in orice functie a corpului si este esentiala in metabolizarea grasimilor din corp.Cand incepe sa fie arse grasimile, apa joaca rolul de a elimina "deseurile" generate de proces si astfel sa se desfasoare procesul de ardere mai eficient. Hidratarea corpului este cruciala in functionarea optima a tuturor organelor interne, mai ales in eliminarea tuturor toxinelor ce rezulta in urma procesului metabolic si cu atat mai necesara este atunci cand se efectueaza efort sustinut in cazul exercitiilor fizice. Multora le place sa bea sucuri si cafele pe tot parcursul zilei. Chiar daca,la prima vedere, par sa fie hidratante, acestea contin foarte multe calorii si pentru ca au mult zahar in continut sunt digerate rapid si fac sa creasca rapid nivelul de insulina. In acest moment corpul tau, neavand cum sa consume acest plus de energie [pentru ca lipseste o activitate fizica sau sportiva intensa] va converti totul in....grasime care devine "rezerva" corpului atunci cand este cerut un efort intens si indelungat. Consumul de apa face sa mentina nivelul de insulina echilibrat si sa favorizeze arderea grasimilor in loc sa se acumuleze. Si daca tot nu Te poti abtine sa bei suc, atunci dilueaza-l cu apa si poate ca nu vei bea toata sticla... Cata apa trebuie sa bem in arcul unei zile? Valoarea recomandata este de 8 pahare pe zi, adica circa 2 litri de apa.Aceasta cantitate poate fi mai mare in timpul cald si mai redusa pe timpul rece.Un indicator al hidratarii optime este acela cand trebuie sa urinati si sa observati ca urina este cat mai decolorata. Deci : Vrei sa arzi grasimile cat mai repede si sanatos ? Bea cat mai multa apa [ ne este absolut deloc daunator].
Pregatire: