Exercitiile Fizice Acasa - Cu Ce Sa Incep ?

Bun ! Ai hotarat ca sa incepi de astazi sa faci miscare fizica, dar nu stii cu ce sa incepi ... Fiecare dintre noi ajungem la un moment cand decidem ceva cu toata convingerea si forta de actiune. Un prieten de-al meu, care se ingrasase foarte tare, vazand intr-o zi ca se sufoca la a urca 30 de metri pe un deal, a hotarat ca va urma un program de miscare fizica ca sa slabeasca cel putin 10 kg din stratul de grasime acumulat.Ei bine, vazand cu mare satisfactie rezultatele remarcabile pe care le-a constatat [ nu 10kg, ci 35kg pe o durata de 6 luni de zile !!!] a continuat fara incetare sa faca sport in fiecare zi. Ceea ce este foarte simplu, miscarea lui fizica este = mersul alert timp de 40-50 de minute pe zi. Doar asta ! Deci, te-ai hotarat sa incepi -atunci incepe prin a merge 40 de minute constant fara oprire intr-un mod alert astfel incat sa ai un ritm cardiac intre 125-130 de batai pe minut [ asta cere sa ai un aparat de masurat ritmul cardiac = costa 20 $ si e simplu de purtat, practic e un ceas de mana si o bentita elastica ce ti-o pui in jurul pieptului]. Mersul il poti incepe direct fara nici o incalzire prealabila, pentru ca insusi acest mers inseamna incalzirea generala a corpului.Deci fii fara grija ca nu te vei accidenta nicicum practicand acest tip de miscare fizica. Traseul il poti gasi in apropierea casei tale sau intr-un parc sau alta locatie in apropiere astfel ca distanta parcursa sa ajunga la 3-5 km. Dupa o perioada de cateva saptamani vei putea incepe cu cateva exercitii de gimnastica [in casa sau locul ales de tine ] si sa inchei cu obisnuitul mers alert si vei fi uimit de rezultatele pozitive pe care le vei obtine. Simplu! Un pic de gimnastica [ exercitii fizice pe care le voi expune curand intr-un articol anume dedicat ] si o repriza de mers care iti va aduce numai beneficii ! Trebuie sa fii credincios promisiunii pe care ti-ai facut-o si sa nu abdici de la ea oricare ar fi tentatiile. Toate informatiile furnizate in acest site provin din experienta proprie si consider ca miscarea fizica in mod planificat si progresiv publicate sunt de natura a crea un corp viguros si sanatos, energie si pofta de viata si nu in ultimul rand succes in tot ceea ce faci.