Fa-ti Exercitiile In Mod Placut

Nimic nu este mai placut sa iesi la o plimbare [un ritm de mers grabit] dimineata cu gandul ca vei merge si la sala sa faci niste exercitii cu greutati sau sa folosesti banda rulanta de acasa. Dupa o zi de munca, sala devine un loc la care nici nu vrei sa te gandesti macar. Cateodata chiar gandul de a face cateva exercitii acasa cu propriul Tau echipament poate fi mai putin decat dezirabil. Altadata, doar incercand sa mentii exercitiile de baza in mod regulat poate deveni o provocare. Nu conteaza cum ar fi, exercitiile pot deveni plictisitoare chiar chinuitoare cateodata. Deci, Te intrebi doar cum sa Te mentii motivat pentru a-ti face exercitiile zilnic? Daca iti pui intrebarea :"cum sa imi fac exercitiile mai placute?" vei gasi cateva idei aici,mai jos, care ar putea sa te ajute sa faci exercitiile cu placere si mai usor. Mai intai de toate, ar trebui sa iti faci exercitiile cu un prieten. Este mai provocator, antrenant, va puteti ajuta unul pe celalalt, va puteti impulsiona reciproc, puteti glumi si chiar sa faceti ca exercitiile sa devina ca un joc. Poti chiar sa incerci ceva diferit. Daca consideri ca vei merge la sala de sport in fiecare zi din saptamana folosind acelasi set de echipament, sau facand sport acasa dar cu aceleasi lucruri pe care le ai, ar trebui sa incerci sa le imbini folosinta intre ele. Inverseaza circuitul de exercitii si deci si ustensilele corespunzatoare sau gandeste-te la o planificare astfel ca sa diversifici programul de miscare de fiecare data si gandest-te la exercitii noi. Mergi in parcul din apropiere sau o zona asemanatoare unde sa iti pui la lucru mersul piticului, urcatul pe trepte, atarnatul de vreo bara orizontala, sarituri peste oarece obstacole, fandari laterale, doar lasa-ti imaginatia sa lucreze si sa iti furnizeze noi tipuri de miscari ce iti vin pe moment si sunt si distractive. Nu trebuie sa urmezi zilnic un program si o ordine stricta de exercitii fizice ci doar iesi si distreaza-te facandu-ti exercitiile. Daca tot ai iesit in parc incearca sa alergi o portiune apoi sa faci un sprint pe cateva zeci de metri, apoi sa alergi cu genunchii cat mai ridicati, cu gambele la sezut, sa faci cateva serii de flotari direct pe iarba, cateva sarituri . Astfel totul va fi dinamic si mereu placut in loc de o rutina plictisitoare. Poti de asemenea sa pleci intr-o cursa cu bicicleta prin imprejurimile casei tale, sau o alergare nu prea departe dar care sa urmeze un traseu nou. Daca nu vrei sa Te implici prea tare in ritm alert poti doar efectua o plimbare la pas accelerat, stii cum: sa iti stabilesti sa mergi astfel sa poti vorbi dar sa nu poti canta….Pacticarea unor exercitii de intindere a corpului pe parti si grupe de muschi [ asanumitul stretching] prin posturi si exercitii yoga in are liber [ parcul de exemplu] poate deveni o placere pentru minte si corp. Poti alege sa joci un joc ce se infiripa in parc cu prieteni si cunoscuti din zona de genul : minifotbal, volei, baschet sau altele. Astfel, pe langa faptul ca iti exersezi corpul in mod placut, vei putea cunoaste noi persoane si sa iti faci noi prieteni. Cand iti faci exercitiile incearca sa imaginezi cum corpul tau devine mai viguros, muschii Tai devin mai puternici si mai mari. Cercetarile au demonstrat ca atunci cand faci asociat exercitiul imaginatiei cu cele fizice corpul tau raspunde mai bine la effort. Important este sa intelegi ca acest obicei de a varia exercitiile si locatiile unde sa le faci se poate extinde in toate aspectele vietii Tale nu numai in sport si astfel viata iti devine mereu dinamica si placuta in fiecare moment.