Realizarea si mentinerea unei stari de sanatate optima a oamenilor prin miscare fizica controlata care sa sustina integritatea si echilibrul mental pentru dezvoltarea societatii si o lume mai buna .

Reguli Pentru Masa Musculara

Reguli de Aur pentru Masa Musculara pe intelesul tuturor prezentat de sportacasa.ro 1. Proteine, proteine si iar proteine Pentru a stimula anabolismul proteic si a preveni distrugerea tesutului muscular, furnizati corpului suficiente proteine. Fara acestea nu exista crestere musculara. Treceti de la obisnuitul "2 g/ kg corp" la 3g/ kg corp. Aceasta marire a consumului de proteine se face insa treptat, nu de la o zi la alta. 2. Dati muschilor vostri carbohidrati de calitate

Pro sau Contra Colesterol

Pro sau contra colesterol Toata lumea stie ca responsabil de atacurile vasculare, ateroscleroza si o multime de alte boli nu este altul decat colesterolul. Mai putina lume stie de rolul lui esential in mentinerea starii de sanatate a organismului. Colesterolul in exces este, intr-adevar, un pericol, dar si lipsa lui este la fel de periculoasa. Este o lege universala care ne spune ca tot ce este in exces sau lipseste unde trebuie sa fie provoaca stari de dezechilibru metabolic sau genereaza boli.
Pregatire: 

Ce Inseamna o Dieta Buna

Maninca sanatos sau ce inseamna o dieta buna In general ar trebui sa consumam mancaruri cu foarte putina sare, mancaruri bogate in elemente nutritive, paine si cereale (dar mai ales integrale), legume si fructe, cantitati moderate de zaharuri. O dieta sanatoasa pentru un adult insemna limitarea cantitatii de alcool. Este foarte importanta stabilirea unui echilibru intre miscare si mancare, ceea ce ne mentine in greutatea ideala.
Pregatire: 

Reguli Pentru Succesul Tau

9 Reguli pentru succesul tau O masa musculara enorma si greutati incredibile te pot face sa accepti compromisul de a ridica mai mult si mai greu, asemeni modelului (idolului) cu care uneori ti se intampla sa te confunzi. Realitatea este ca anumite persoane au o genetica speciala pentru culturism, si ca nu trebuie sa copiezi pe cei mai “mari” ci sa inveti de la ei sa pretuiesti toate acele lucruri “mici”, detaliile muncii si alimentatiei, care respectate cu strictete te conduc la progres.

Ceva Despre Exercitiile Fizice

SportAcasa iti detaliaza cate ceva despre exercitiile fizice Multi dintre noi gandesc doar la o dieta alimentara in legatura cu scaderea in greutate si inlaturarea grasimii acumulata de obicei in zona bazinului. Cei mai multi ignora practicarea miscarii fizice prin exercitii simple, eficiente dar care trebuiesc facute in mod constant, zilnic. Exercitiile sunt benefice pentru corp, minte si suflet. Sunt multe beneficii majore, chiar si la

Bulimia sau Pericolul In Alimentatie

Ce este bulimia: Bulimia este o dereglare alimentara cronica, cu accese de foame in timpul carora bolnavii maninca pe ascuns, cantitati mari de mincare, intr-un timp scurt. Pentru a preveni cresterea in greutate, ei isi provoaca apoi singuri varsaturi, folosesc laxative sau diuretice, au perioade de restrictii alimentare de tip anorexic, sau fac exercitii fizice epuizante. Sentimentul de vina, depresia sau dezgustul de sine sint adesea asociate bulimiei.
Pregatire: 

Exercitii Moderate de Fitness

Exercitiile Moderate de Fitness Stiai ca exersand miscarea fizica in mod adecvat posibilitatilor tale numai 30-40 de minute pe zi te vei simti mult mai bine fizic si mental? A fost demonstrat prin exercitii fizice zilnice cresterea apetitului si imbunatatirea stilului personal in rezolvarea problemelor. Descoperi apoi ca seara la culcare adormi mult mai usor. Care sunt beneficiile unor exercitii regulate? Ei bine promoveaza auto-disciplina si are un impact pozitiv la felul cum percepi viata.

Miscarea dupa Varsta de 30 de Ani

Miscarea fizica dupa varsta de 30 de ani Pentru a ne pastra o forma fizica cat mai buna, si fiind ajunsi la varsta maturitatii va trebui sa ne antrenam prin practicarea unor exercitii de medie intensitate, daca nu zilnic, macar de 3-4 ori pe saptamina cel putin 40 de minute. Avem responsabilitati, familie, serviciu, nemaiputand sa acordam prioritate efortului fizic la fel ca in adolscenta. Ne simtim bine in continuare dupa ce am terminat exercitiile, ne place senzatia de forta si de tonus din timpul efortului.

Pagini

Subscribe to Sport Acasa RSS